Kinguin esport venture ajută la reputația cd key

Fiecare companie mare își urăște cu pasiune concurenții. Valve Software face la fel, dar nu numai ei. Marile corporații nu suportă faptul că întreprinderile mici din întreaga lume reușesc întotdeauna să vândă cheile de joc mult mai ieftin decât ele și nu pot face mare lucru în acest sens. În primul rând, Steam trebuia să fie mai ieftin decât jocurile cu amănuntul, dar acum este invers. Întreprinderile din Europa de Est încearcă să facă tot posibilul pentru a-și legitima imaginea online - există o mulțime de comentarii foarte proaste pe net care spun că firme precum G2A sunt dubioase, ilegale etc., ceea ce este pur și simplu fals. Aici intervine esportul. Esportul devine din ce în ce mai mare cu fiecare competiție mare, nu contează dacă este vorba de Counter-Strike, League of Legends, DOTA 2 sau orice altă competiție, întotdeauna aduce milioane de fani într-un singur loc și acesta este probabil cel mai bun mod de a-și face publicitate.

Știați că esportul face parte din sportul național în Coreea de Sud? Aflați mai multe despre esport accesând aici.

G2A și esportul

G2A a sponsorizat Intel Extreme Masters 2016 din Katowice, Polonia. De asemenea, au sponsorizat o mulțime de jucători în timpul evenimentului. G2A a fost prezentă pe toată durata celui de-al 10-lea sezon al Intel Extreme Masters. Evenimente ca acesta le oferă posibilitatea de a influența pozitiv și de a încuraja vânzările de CDKey în întreaga lume. De asemenea, arată că sunt serioși în ceea ce fac.

Esport

Esportul a fost întotdeauna o afacere uriașă pentru G2A. Ei au investit milioane de dolari în creșterea sporturilor esportive. G2A In-Game Skins pentru Counter-Strike: Global Offensive îi enervează cu adevărat pe toți cei de la Steam. Este soluția ideală pentru companiile europene. Jucătorii iubesc și ei skin-urile!

Cu toate acestea, unele companii urăsc cu patimă G2A și alte magazine CDKey și, din anumite motive, decid să le acopere logo-urile în timpul evenimentelor, iată un exemplu:

Esport
tricoul modificat al lui PaiN Gaming

Echipele sponsorizate de G2A, printre care se numără: Cloud 9, CLG, H2K și paiN Gaming au eliminat logo-ul G2A de pe hainele și produsele lor la Worlds 2015. G2A a avut probleme cu Riot Games, dezvoltatorul League of Legends, din cauza unei listări de pe site-ul său care promova serviciile unei terțe părți care vinde conturi de joc și oferă servicii de creștere a elo, ambele încălcând termenii de serviciu și regulile Riot.

G2A a răspuns că a investit peste 6 000 000 de dolari în sponsorizări esport din 2014 și a rămas angajată să lucreze cu partenerii pentru a da putere industriei esport. De asemenea, ei spun că această decizie va avea un impact asupra partenerilor săi valoroși din domeniul esport, a jucătorilor și a fanilor.

Ce se întâmplă cu Kinguin?

Kinguin a avut chiar și propria echipă de esport numită Team Kinguin, organizație sponsorizată direct de ei. Asta a fost de fapt o acțiune destul de genială, dacă unele companii nu vor să își pună logo-urile pe jucători, pur și simplu creați-vă propria echipă de jucători! În prezent, aceștia concurează sub numele G2 Kinguin, cunoscut anterior sub numele de G2 Esports, o organizație spaniolă, care este, de asemenea, sponsorizată direct de Kinguin.net.

Esport

Acestea sunt într-adevăr doar câteva dintre multele exemple despre cum aceste companii se luptă cu Steam și alte corporații uriașe. Voi ce părere aveți?